Stworzyliśmy tę stronę z myślą o rozwoju Twoich kompetencji w obszarze wystąpień publicznych, sprzedaży, komunikacji oraz zarządzania i przewodzenia zespołami.

Projekt My Business Academy tworzymy wspólnie z najlepszymi trenerami, którzy mają bogate doświadczenie biznesowe oraz sprzedażowe.

Program rozwoju został tak przygotowany, żebyś mógł podnosić i wzmacniać te kompetencję, dzięki którym Twój biznes wzniesie się na wyższy poziom.

Zapraszamy Cię do wspólnej przygody, przygody z Twoim rozwojem osobistym i biznesowym 

Skuteczny Elevator Speech oraz Storytelling

jako narzędzia sprzedaży i budowania marki osobistej w wystąpieniach publicznych.

"Wyróżnij się albo zgiń"

tymi słowami Jack Trout wprowadza nas do swojego świata, w którym pokazuje strategie marketingowe, mające kluczowy wpływ na rozpoznawalność i atrakcyjność marki na rynku.

Czy zastanawiałeś się:

  • jak postrzegana jest Twoja marka osobista?

  • jak się prezentujesz?

  • jak widzi i słyszy Cię, Twój potencjalny klient?

Marka nie sprzedaje

marka inspiruje, Ty jako marka inspirujesz do siebie i swoich rozwiązań…

Tak, jesteś marką

i to w jaki sposób opowiadasz o sobie, jak siebie prezentujesz, jak opowiadasz o swoich rozwiązaniach, decyduje o Twoim sukcesie lub porażce na rynku.

Jeśli szukasz narzędzi i pomysłów związanych z tym, jak skutecznie prezentować siebie, opowiadać o sobie, swoich rozwiązaniach i budować na tym inspirujące prezentacje to zapraszamy Cię do udziału w jednodniowych warsztatach.

OD ELEVATOR SPEECH DO WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Jak z sukcesem przejść tą drogę? Zapisz się na nasze warsztaty.

W trakcie warsztatów:

Program warsztatów

10:45 - 11:00

Przerwa

12:30 - 12:45

Przerwa

13:30 - 14:30

Przerwa obiadowa

16:00 - 16:15

Przerwa

Do kogo skierowane są warsztaty:

  • Przedsiębiorców, którzy chcą kreatywnie przedstawić swoją ofertę

  • Dla tych, którzy chcą podnieść pewność siebie w prezentacji

  • Menagerów, którzy na co dzień pracują z zespołami handlowymi i którzy szukają skutecznych narzędzi do podniesienia motywacji swoich podopiecznych

  • Handlowców i pracowników działu sprzedaży

  • Każdego kto jest zainteresowany rozwojem osobistym oraz podnoszeniem własnych kompetencji w obszarze komunikacji z drugim człowiekiem

Z kim będziesz pracować:

tomasz_telej

Tomasz Telej

Trener biznesu, coach, storyteller, przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży. Pomaga przedsiębiorcom budować większą pewność siebie w sprzedaży, tworzyć kreatywne prezentacje biznesowe, w które wpisane są inspirujące historie. Uczy, jak prezentować siebie oraz własne produkty potencjalnym klientom tak żeby przekaz był ciekawy i zachęcający do skorzystania z rozwiązań, które są prezentowane. Pomaga wdrażać storytelling w proces sprzedaży i marketingu oraz budować większą rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku.

Pasjonat japońskich sztuk walki, twórca programu „Czarny Pas w Sprzedaży” oraz Akademii Storytellingu Biznesowego.

bogdan_sosnowski

Bogdan Sosnowski

Właścicel Sosnowski Consulting, były Direct Sales Director P4 Sp. z o.o. (PLAY), coach ICC, master NLP, odpowiedzialny za powstanie, budowę i rozwój kanału franchyzowego Doradców Biznesowych PLAY (750 osób). Przez 11 lat zrealizował cele spółki oraz osiągnął wszystkie wyznaczone dla tego kanału cele ilościowe, wartościowe, OPEX’owe oraz jakościowe.

Praktyk z zapleczem dydaktycznym, trener, doradca, mówca inspiracyjny, specjalizuje się w strategii i wdrażaniu zmian, budowaniu zespołów oraz procesach sprzedażowych.

Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, uczestnik programu Challenger – Imapct, uczestnik programu Coachning Cleaning – Corporate Coach U.

Publikuje w World Business Class Magazine wspólnie z takimi autorami jak: Brian Tracy, Kevin Hogan, Jacek Walkiewicz, Jakub B. Bączek czy Rahim Blak.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w warsztatach

Wyobraź sobie sytuację w której jesteś za każdym razem przygotowany, gdzie towarzyszy Ci spokój, pewność siebie. Każda prezentacja przynosi Ci satysfakcję, a Twój słuchacz wychodzi zainspirowany Tobą i Twoimi rozwiązaniami.
  • Dwóch trenerów prowadzących

  • Praktyczne narzędzia z wystąpień publicznych i wystąpień biznesowych

  • Materiały w postaci skryptu

  • Ekskluzywna grupa na Facebooku

  • Przerwy kawowe oraz drobny poczęstunek

  • Certyfikat imienny

Całkowity koszt warsztatów 1000zł (netto) od osoby.

Realizując działania statutowe naszej Fundacji oferujemy udział za jedynie
200zł (netto) wkładu własnego.

Zapisy przyjmujemy do 21 maja, liczba miejsc ograniczona.

Za dodatkową opłatą w wysokości 35zł istnieje możliwość zakupienia zestawu obiadowego.

Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas, odpowiemy na każde pytanie.