JAK SPRZEDAWAĆ Z PASJĄ?

Pasja jest jednym z elementów sukcesu wewnętrznego, który przekłada się na sukces zewnętrzny. 
Jeżeli dzisiaj zajmujesz się sprzedażą, to zadaj sobie kluczowe pytania:

  • Czy to co robisz sprawia Ci 100% satysfakcji?
  • Czy czerpiesz radość z każdego kontaktu z klientem?
  • Czy Twoje zaangażowanie przekłada się na oczekiwane efekty?
  • Czy zarabiasz kwotę, która naprawdę Cię satysfakcjonuje?

Jeżeli odpowiedziałeś pozytywnie na powyższe pytania to możemy Ci tylko pogratulować.
Jeżeli nie do końca jesteś zadowolony z odpowiedzi, które się pojawiły, to zapraszamy Cię do
znalezienia pomysłu na to jak sprzedawać z Pasją i osiągać założone cele.

Z kim będziesz pracować?

Tomasz Telej

Trener biznesu, coach, storyteller, przedsiębiorca z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sprzedaży. Pomaga przedsiębiorcom oraz handlowcom budować większą pewność siebie w sprzedaży, tworzyć kreatywne prezentacje biznesowe, w które wpisane są inspirujące historie. Uczy, jak prezentować siebie oraz swoje produkty potencjalnym klientom tak żeby przekaz był ciekawy i zachęcał do skorzystania z rozwiązań, które są prezentowane. Pomaga wdrażać storytelling w proces sprzedaży i marketingu oraz budować większą rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku. Pasjonat japońskich sztuk walki, twórca programu „Czarny Pas w Sprzedaży” oraz profesjonalnej Akademii Storytellingu Biznesowego.

Tomasz Telej

Bogdan Sosnowski

Właściciel Sosnowski Consulting, dyplomowany coach ICC, master NLP. Kilkadziesiąt przeprowadzonych wystąpień i zrealizowanych w kanale szkoleń z zakresu sprzedaży, procesów, komunikacji oraz szczególne programy dla Liderów Zmian – Praktyk z zapleczem dydaktycznym, trener, doradca, mówca inspiracyjny, specjalizuje się w strategii i wdrażania zmian, budowaniu zespołów, procesach sprzedażowych. Magister Europeistyki, Absolwent IESE Business School University of Navarra, Tworzy programy szkoleniowe dla firm, analizuje działające już zespoły sprzedaży oraz doradza w zakresie strategii spółek, strategii sprzedażowych, rekrutacji oraz budowania procesów i zwiększania efektywności sprzedaży. Jego mottem zawodowym jest: Rozwój managerów na wielu płaszczyznach a misją praca nad kreatywnością zespołu. Pasjonuje się malarstwem, psychologią, kulturą wschodu, strategiami wojskowymi oraz językami obcymi.

Wyobraź sobie sytuację, w której każdy kontakt z klientem sprawia Ci niesamowitą frajdę, pomyśl jak by to było gdybyś mógł każde spotkanie sprzedażowe kończyć z uśmiechem na twarzy oraz cieszyć się pracą, którą wykonujesz czy biznesem, który rozwijasz. Jak wyglądałby Twój dzień pracy gdybyś miał stuprocentowe przekonanie i pewność, że na koniec miesiąca zrealizujesz założone cele sprzedażowe. Jakie miałbyś codzienne nastawienie, gdyby każdy kontakt z klientem nie tylko przybliżał Cię do realizacji Twoich marzeń, ale również powodował, że zmieniasz życie drugiego człowieka, klienta, który korzysta z Twoich rozwiązań.

Pytanie jakie się pojawia, to jak to osiągnąć?
Jeżeli szukasz odpowiedzi na to pytanie to zapraszamy Cię do wzięcia udziału w Cyklu sześciodniowych warsztatów „Jak Sprzedawać z pasją i osiągać założone cele”,

POZNASZ

  • Czym jest praktyczny storytelling i jak go wykorzystać w sprzedaży
  • Czym jest sprzedaż oparta na wewnętrznym przekonaniu
  • Typologie klientów
  • Techniki negocjacyjne
  • Pięciostopniowy model prezentacji sprzedażowej
  • Czym jest praktyczny networking w biznesie
  • Modele prowadzenia rozmowy handlowej prowadzącej do zamknięcia sprzedaży

ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI

  • Opowiadania o sobie, własnej firmie i produkcie w oparciu o potrzeby 
  • Planowania sprzedaży i realizowania założonych celów
  • Rozpoznawania kim jest Twój klient oraz jakie ma potrzeby
  • Negocjacji w oparciu o zasadę Win – Win
  • Budowania prezentacji sprzedażowych dopasowanych do potrzeb Twojego klienta
  • Nawiązywania relacji i umawiania spotkań
  • Finalizowania transakcji w procesie sprzedaży

DOŚWIADCZYSZ

  • Jak opowiadać, żeby przyciągać uwagę i skupiać uważność swojego
  • Metody Kaizen w planowaniu celów sprzedażowych
  • Jak skutecznie budować komunikat w oparciu o profil psychologiczny klienta oraz jego potrzeby
  • Jak negocjować, żeby dwie strony były zadowolone
  • Jak wykorzystując pięciostopniowy model prezentacji inspirować do współpracy
  • Doświadczysz jak umiejętnie zaprezentować siebie i zbudować pierwsze dobre wrażenie
  • Jak prowadzić rozmowę z klientem w pełnym procesie sprzedaży

Mamy świadomość, że osiąganie celów, realizowanie siebie jest procesem zmiany oraz wprowadzania nowych rozwiązań do codziennego życia, dlatego cykl sześciu jednodniowych warsztatów rozłożyliśmy w czasie w odstępie czterech tygodni. Ten czas między warsztatami to przestrzeń na wdrażanie i wyciąganie wniosków, którymi podzielisz się z nami na kolejnych warsztatach. Celem programu jest Twój rezultat, który będziesz mógł uzyskać wprowadzając rozwiązania, które poznasz na warsztatach.

Jak opowiadać w biznesie, żeby nas słyszano

Lublin 13.02.2020

Jak budować motywację i wysoką energię w biznesie

Lublin 05.03.2020

Jak komunikować się skutecznie z klientami

Lublin 02.04.2020

Jak negocjować
skutecznie

Lublin 23.04.2020

Jak prezentować ofertę i inspirować do współpracy

Lublin 15.05.2020

Jak budować networking i zdobywać klientów

Lublin 04.06.2020

Formularz kontaktowy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

ZAREZERWUJ SWÓJ UDZIAŁ W SZKOLENIU :

Przewiń do góry